wtorek, 24 września 2013

30 DNI Z MEL B + BOCZKI TIFFANY

PRZESTAŃCIE MÓWIĆ "OD JUTRA", ZACZNIJCIE JUŻ DZIŚ!

Po tym jak mnie zmotywowaliście w komentarzach pod poprzednim postem (D Z I Ę K U J Ę), postanowiłam zrobić następny krok w stronę lepszej sylwetki. Zaczynam 30 dniowy "Projekt X" z Mel B i Tiffany. Wszyskie informacje znajdziecie na stronie na Facebooku - TUTAJ :) 

Cały projekt polega na wykonywaniu 6 dni w tygodniu ćwiczeń z Mel B (rozgrzewka, trening brzucha, trening pośladków, trening nóg, rozciąganie - 40 minut) oraz co drugi dzień ćwiczeń z Tiffany (boczki - 10 minut). Celem są brzuch, uda i pośladki. Pomysłodawcą wyzwania jest Tablica Motywacji.


1. ROZGRZEWKA - 5 MINUT


2. BRZUCH - 10 MINUT


3. POŚLADKI - 10 MINUT


4. NOGI - 10 MINUT


5. ROZCIĄGANIE - 5 MINUT


+ CO DRUGI DZIEŃ "BOCZKI"

To link do specjalnie przygotowanej playlisty, bardzo ułatwia ćwiczenie. Na samym końcu Mel B przedstawia przykładową dietę:) 


Kartkę drukujecie, wieszacie w widocznym miejscu i codziennie odhaczacie zaliczony dzień :) Ja odhaczony mam już 2 dni i z pełną odpowiedzialnością mogę Wam te ćwiczenia polecić! Mel B jest naprawdę bardzo fajna. Żartuje, śmieje sie, wydaje dziwne odgłosy, ale mnie to tylko motywuje. Ćwiczyłam kiedyś z panią Ewą Chodakowską, ale Jej głos mnie zupełnie nie motywował, a nawet nudził:( 
Dla mnie jak na razie najtrudniejszy jest trening brzucha, a najciekawszy trening z Tiffany czyli boczki :)) Dołączacie się do "Projektu X"? Naprawdę z całego serca Wam go polecam. Po nim czuję się wspaniale :)

ZOSTAŁO 28 DNI :)

MOJE WYMIARY:
talia (w najwęższym miejscu): 82
brzuch (na wysokości pępka): 90
biodra: 96
pupa (około 12 cm poniżej bioder): 101
uda: 59,5
łydki: 37
Waga: 69

6 komentarzy:

  1. wszystkie powyższe ćwiczenia poza pośladkami już wykonywałam i dalej wykonuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę prosić o Twój e-mail? :) Nie podałaś go w konkursie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia kochana i wytrwałości :)

    może obserwujemy??:)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie!!! ♥ wspaniale
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  5. I have been meaning to write about something like this on my webpage and you gave me an idea. Thanks.
    jeux concours

    OdpowiedzUsuń

hej, dzięki za odwiedzenie mojego bloga, a tym bardziej będę wdzięczna jeśli zostawisz po sobie komentarz, chętnie odwiedzę również Twojego bloga :)