poniedziałek, 16 września 2013

WELCOME!



Od czego by tu zacząć?
Może na początek napiszę po prostu kim jestem. Więc tak, mój pseudonim to Mania. Nie jestem nowa w blogswerze. Jednak do dzisiaj uczestniczyłam w niej anonimowo, czytając blogi innych oraz komentując je jako znienawidzony 'anonim'. Jednak ja nie mam w zwyczaju hejtować innych ludzi. Patrze raczej na swoje wady. 

Mój blog będzie poświęcony właściwie 'wszystkiemu' ;) Moda, zdrowe odżywianie, ćwiczenia, gotowanie, DIY to wszystko związane jest z moim życiem, więc będę po prostu pisać o tym co mnie interesuje :)
Ciekawa jestem czy kogoś zainteresuje to o czym będę pisać, no się zobaczy...
TAKE CARE! :))

4 komentarze:

  1. Wielkie dzięki za dodanie baneru! Życzę powodzenia! :*
    Ponieważ nie widzę GFC, daj znać jak dodasz jakąś konkretną notkę, chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oki jak cos zamówie to dam znac czy warto:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń

hej, dzięki za odwiedzenie mojego bloga, a tym bardziej będę wdzięczna jeśli zostawisz po sobie komentarz, chętnie odwiedzę również Twojego bloga :)