niedziela, 22 września 2013

ZACZYNAM WALKĘ Z SAMĄ SOBĄ!

Witajcie!

Jak sam tytuł wskazuje zaczynam "walczyć ze sobą"! Tym razem się nie poddam przed osiągnięciem upragnionego celu! A mianowicie zamierzam zacząć dbać o siebie, ćwiczenia, zdrowa dieta TO JEST TO!

Postanowiłam (przy światkach) zacząć się odchudzać. Faktem jest, że nadwagi nie mam, ale źle czuję się we własnej skórze. Moim celem jest schudnąć 9 kg, czyli osiągnąć wagę 60 kg :).

MOJA WAGA: 69kg
MÓJ WZROST: 171cm
MOJE BMI: 23.6




Mam wielką nadzieję, że tym razem uda mi się dotrzymać słowa i nie złamię reguł listy. Niestety jestem strasznym leniem, ale to zmienię! Jeżeli któraś z Was ma ten sam problem co ja, to DZIEWCZYNY RUSZAMY TYŁKI I IDZIEMY ĆWICZYĆ :))
Liczę na wasze wsparcie! Trzymajcie kciuki żeby mi się udało :) Cześć!




11 komentarzy:

  1. trzymam za ciebie kciuki ;)
    ja mam 161cm i ważę 55,5 i przez wakacje schudłam 4kg ;) teraz ostatni posiłek staram się jeść o 16 lub 17 ;)

    obserwujemy? :D
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i łał 4kg to niezły wynik:)
      Dla mnie niestety godzina 16 czy 17 to za wcześnie, ponieważ ja o 16.30 wracam dopiero ze szkoły :)

      Usuń
  2. trzymam za Ciebie kciuki i sama też ruszam tyłek, by Cię zmotywować ;-) a tym samym dodaje do obserwowanych, by śledzić Twoje postępy! ;-)

    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wsparcie! Cieszę się, że Ty również zaczynasz ćwiczyć :)

      Usuń
  3. Wytrzymałości życzę :D bede trzymała kciuki za Ciebie hehe
    Tak tylko 2 zł xD hehe udało mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki , ale odchudzaj się z rozwagą . :) Blog jest dobrą motywacją, ja osobiście przez patrzenie na zdj na blogerki : Cajmel czy Maffashion , postanowiłam się wziąć za siebie, ale nie chciałam , aby było efektu jojo , więc jedz 5 posiłków dziennie , pij dużo wody i ćwicz przynajmniej w domu i mówię Ci waga ci spadnie. Ja przez wakacje schudłam 9kg bez efektu jojo i znaków na ciele :)
    może obserwacja ? :)
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie trztymnam kciuki, tylko żebyś miała kontrolę nad odchudzaniem i nie przesadziła !:) Mam nadzieję,że dasz radę!:*
    obserwujemy? Ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki za ciebie i za siebie, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń

hej, dzięki za odwiedzenie mojego bloga, a tym bardziej będę wdzięczna jeśli zostawisz po sobie komentarz, chętnie odwiedzę również Twojego bloga :)